Fråga mig om Moderskeppet och våra medlemskap


Jag svarar på 036-19 00 90 | Helgfria vardagar 13:00-15:00.

Eller mejla till kontakt@moderskeppet.se

De vanligaste frågorna

Är Moderskeppet en prenumeration?

Ja, vi kallar det medlemskap. Du betalar ett månads- eller årspris och kan se alla kurser, så mycket du vill. Medlemskapet rullar automatiskt och ny betalning (om du inte avbryter) sker efter en månad eller ett år.

Kan jag se alla kurser när jag vill?

Ja. dygnet runt och på valfri enhet, även mobilen. Vik en timme på jobbet. Eller stjäl en timme fritid, för det är okej att vara ambitiös med kunskap.

Kan jag köpa medlemskap till flera personer?

Ja. Med Moderskeppet Team får du och dina medarbetare tillgång till hela vårt kursutbud. Boka en kostnadsfri demo om hur det fungerar.

Finns det en komplett lista på kurser?

Ja, vi har ett sökbart Bibliotek med alla kurser. Det är många…

Måste jag lämna in med deadlines?

Nej, det finns inga inlämningar. Det finns övningar, men inget du blir bedömd på.

Vart vänder jag mig för kontakt?

Du kan kontakta oss via mejl. Vi försöker peka dig rätt i kurserna eller förmedla lärarkontakt.

Vad kostar Moderskeppet?

Moderskeppet kostar 5 600 kronor per år (årsbetalning). Exklusive 25% moms.

Kan jag köpa bara en kurs?

Nej, Moderskeppet har 500 onlinekurser. Allt är samlat i ett medlemskap.

Hur avslutar jag?

Som medlem har du en knapp i din personliga profil som direkt avbryter framtida betalningar. Detta gäller för både månads- och årsmedlemskap.

Kan jag ångra mitt köp?

Ja, du får pengarna tillbaka i 60 dagar om du inte är nöjd. Du bara kontaktar kundservice (du kan svara på alla våra mejl).

Ordnar ni lagstadgad e-faktura?

Självklart! Du väljer det som betalsätt i vår butik.

Hittade du inte svar på din fråga? Kolla våra guider för självhjälp

Pixondu AB / Moderskeppet

Järnvägsgatan 3, 553 15 Jönköping
Organisationsnummer: 556724-5708
E-post: kontakt@moderskeppet.se