Fråga mig om Moderskeppet och våra medlemskap


Jag svarar på 036-19 00 90 | Helgfria vardagar 13:00-15:00.

Eller mejla till kontakt@moderskeppet.se

De vanligaste frågorna

Är Moderskeppet en prenumeration?

Ja. Du betalar ett månads- eller årspris och kan se alla kurser, så mycket du vill. Prenumerationen förnyas automatiskt (om du inte avbryter) efter varje månad eller år. Vid årsprenumeration meddelar vi dig en månad innan förnyelsen.

Är alla kurser tillgängliga jämt?

Ja. Det finns inga start- eller sluttider. Alla kurser är inspelade så du kan se dem när det passar dig bäst. Vik en timme på jobbet. Eller stjäl en timme fritid, för det är okej att vara ambitiös med kompetensutveckling.

Kan jag köpa till flera personer?

Ja. Vi har olika prisplaner där du och dina medarbetare får tillgång till hela vårt kursutbud. Boka en kostnadsfri demo om hur det fungerar.

Finns det en komplett lista på kurser?

Ja, här. Men du kan också söka på alla våra onlinekurser. Det är många…

Måste jag lämna in något och finns det deadlines?

Nej, det finns inga inlämningar. Det finns övningar, men inget du blir bedömd på.

Hur kontaktar jag er?

Vår kursrådgivning kontaktar du via mejl. Kundservice når du både via telefon (avsedda tider) och mejl.

Vad kostar Moderskeppet?

Moderskeppet kostar 5 600 kronor per år (årsbetalning). Priset är exklusive moms (se våra aktuella momssatser här).

Kan jag köpa bara en kurs?

Nej. Allt är samlat i en prenumeration.

Hur avslutar jag?

Med ett enkelt knapptryck i din profil. Eller så kontaktar du kundservice.

Kan jag ångra mitt köp?

Ja, du får pengarna tillbaka i 60 dagar om du inte är nöjd. Kontakta kundservice.

Kan jag köpa mot faktura?

Ja. Som årsprenumerant kan du betala med 30 dagars faktura (lagstadgad e-faktura finns). Som månadsprenumerant betalar du med kort.

 

Pixondu AB / Moderskeppet

Järnvägsgatan 3, 553 15 Jönköping
Organisationsnummer: 556724-5708
E-post: kontakt@moderskeppet.se