Edit Brunner
Lärare på ModerskeppetEdit är expert på influencer marketing och sociala medier. Hon driver eget bolag där hon skapar och erbjuder onlinekurser hemifrån Los Angeles.
Edit Brunner har arbetat i reklam- och mediebranschen i över tio år. Hon började jobba på mediebyrån Mindshare med kreativa, digitala kampanjer och gjorde bland annat de första influencer marketingkampanjerna med Unilever (GB Glass, Ben&Jerrys, AXE och Rexona).
Därefter har hon fortsatt utveckla kreativt innehåll i sociala medier, influencer kampanjer och digitala strategier på olika byråer och bolag, med kunder som Coca Cola, Ellos, Nike och Lufthansa. Edit vet med andra ord vad hur du bäst lyckas med din innehållsmarknadsföring.
Numera jobbar hon främst med att skapa och genomföra onlinekurser inom sociala medier, digital PR och marknadsföring i sitt eget företag edicate.me, på Berghs School of Communication och såklart här på Moderskeppet. Hon erbjuder också karriärcoachning för de som vill arbeta inom reklambranschen.
”Det jag gillar mest i livet är att ha en härlig, flexibel och fri vardag! Och det har jag löst genom att jag driver ett eget bolag från soliga och varma Los Angeles och själv kan bestämma när jag jobbar, med vem och hur mycket. Jag älskar att gå på hike i bergen här, yoga, upptäcka USA och se mina barn växa upp med nya kulturer, människor och språk.”
Edit själv är utbildad i Medie- och kommunikationsvetenskap vid Uppsala Universitet och PR och Strategisk kommunikation på Berghs School of Communication. Som lärare beskriver hon sig som glad, bubblig, hög energi och vill lära ut MYCKET på kort tid.
Jag vill få dig att förstå att det inte är fakta som är viktigt, utan att du ska gå en kurs för att komma i gång och våga testa nya saker och få inspiration!
Moderskeppet
Moderskeppet har Sveriges största utbud av onlinekurser. Allt är skapat med stor pedagogisk omtanke och erfarenhet. Om Moderskeppet
Vi hjälper gärna till
Alltid människor i andra änden. Och vi svarar på alla mejl. Har du frågor? Kontakta oss